[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Vaptistis Anogeianakis nomad at cornercase.gr
Sun Jul 13 01:26:14 EEST 2014

Ok! Αυτό δουλεύει. Υποθέτω αν κάποιος ήθελε να κάνει back-up θα είχε το
ίδιο πρόβλημα...

Νόμιζα ότι δεν είχα τίποτα χρήσιμο από αρχεία, αλλά βλέπω τώρα έχω
ανεβασμένο εκεί το υλικό από δύο παρουσιάσεις (Μία δική μου και μία του
iliatsi. Έπρεπε να είναι και μια 3η που δεν ξέρω που έχει πάει(!)). Τα
links στο wiki φυσικά τώρα έσπασαν...

Τέσπα, πρέπει να κλείσω...