[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Achilleas Pipinellis axilleas at axilleas.me
Sun Jul 13 08:08:47 EEST 2014

On 07/13/2014 01:26 AM, Vaptistis Anogeianakis wrote:
> Ok! Αυτό δουλεύει. Υποθέτω αν κάποιος ήθελε να κάνει back-up θα είχε το
> ίδιο πρόβλημα...
>
> Νόμιζα ότι δεν είχα τίποτα χρήσιμο από αρχεία, αλλά βλέπω τώρα έχω
> ανεβασμένο εκεί το υλικό από δύο παρουσιάσεις (Μία δική μου και μία του
> iliatsi. Έπρεπε να είναι και μια 3η που δεν ξέρω που έχει πάει(!)). Τα
> links στο wiki φυσικά τώρα έσπασαν...
>
> Τέσπα, πρέπει να κλείσω...

Επανέφερα το όνομα στον dns μέχρι να βρούμε μια λύση, οπότε ο
animal.foss.ntua.gr είναι πάλι up. Thanks για το report ;)

Όσο για τα attachements, οσονούπω θα στήσουμε και ένα owncloud για
αποθηκευτικό χώρο.

Επίσης όπως είπες θα ήταν χρήσιμο ένα vpn καθώς και ldap με το οποίο
ήθελα να ασχοληθώ εδώ και καιρό.

--
GPG : 0xABF99BE5
Blog: http://axilleas.me