[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Fri Jul 18 10:19:41 EEST 2014

Είδα ότι το παλιό forum εδώ και μέρες είναι πλέον readonly. Nice!

Ως wish list παραθέτω τα παρακάτω δύο bullets:

1. Το link στο wiki  που οδηγεί στο discource, να μην έχει ως target νεό παράθυρο/tab αλλά _self, δηλαδή να ανοίγει στην τρέχουσα καρτέλα.
2. Στο discource, από ότι έχω δει σε άλλα discource fora, έχει δυνατότητα να μπει στο πάνω μέρος μία λεζάντα με links. Δεν ξέρω αν γίνεται εγγενώς ή απαιτείται plugin, αλλά θα μπορούσαμε να βάλουμε συνδέσμους για επιστροφή στο wiki, για το archive SMF forum, το GitLab, κλπ.

Bonus bullet: Το discource να τρέχει στο foss.ntua.gr/talk αντί του talk.foss.ntua.gr . Αυτό θα επιτρέψει τη χρήση του υφιστάμενου SSL certificate και θα δώσει μεγαλύτερη ομοιογένεια στις URL των υπηρεσιών μας. Αντιλαμβάνομαι ότι το dicsourse τρέχει σε άλλο server, οπότε είναι δύσκολο κάτι τέτοιο, αλλά το βάζω περισσότερο ως τροφή για σκέψη.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?