[foss-general] Deprecate animal.foss.ntua.gr

Achilleas Pipinellis axilleas at axilleas.me
Fri Jul 18 10:59:59 EEST 2014

On 07/18/2014 10:19 AM, Lefteris Mourikis wrote:
> Είδα ότι το παλιό forum εδώ και μέρες είναι πλέον readonly. Nice!
>
> Ως wish list παραθέτω τα παρακάτω δύο bullets:
>
> 1. Το link στο wiki  που οδηγεί στο discource, να μην έχει ως target νεό παράθυρο/tab αλλά _self, δηλαδή να ανοίγει στην τρέχουσα καρτέλα.

Θα το κοιτάξουμε αν και νομίζω είναι η by default ενέργεια του wiki με
external links.

> 2. Στο discource, από ότι έχω δει σε άλλα discource fora, έχει δυνατότητα να μπει στο πάνω μέρος μία λεζάντα με links. Δεν ξέρω αν γίνεται εγγενώς ή απαιτείται plugin, αλλά θα μπορούσαμε να βάλουμε συνδέσμους για επιστροφή στο wiki, για το archive SMF forum, το GitLab, κλπ.

Ναι θα υπάρξουν αλλαγές, ήδη έχω βάλει μερικά plugins (έχω σκοπό να το
γράψω στη λίστα αργότερα).

> Bonus bullet: Το discource να τρέχει στο foss.ntua.gr/talk αντί του talk.foss.ntua.gr . Αυτό θα επιτρέψει τη χρήση του υφιστάμενου SSL certificate και θα δώσει μεγαλύτερη ομοιογένεια στις URL των υπηρεσιών μας. Αντιλαμβάνομαι ότι το dicsourse τρέχει σε άλλο server, οπότε είναι δύσκολο κάτι τέτοιο, αλλά το βάζω περισσότερο ως τροφή για σκέψη.

Το ssl θα φτιαχτεί οσονούπω μιας και [spoiler] έχουμε πλέον λειτουργικό
στα βασικά mail server (θα κοινοποιηθεί σήμερα) [/spoiler].

Και τελικά ο animal θα μείνει ως έχει. Του κατέβασα τη μνήμη στα 256.
Ίσως κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα στα accounts.

--
GPG : 0xABF99BE5
Blog: http://axilleas.me