[foss-general] 3D Printer στην Κοινότητα

Μagnus pr.birch at gmail.com
Sun Μάιος 11 20:47:20 EEST 2014

> Κι εγώ μαζί με τον άλλο σεμφε-boy νομίζω κάτι θα μπορέσουμε να
> συνεισφέρουμε. Οι δυνατότητες είναι άπλετες για να το αγνοήσουμε. Θα σας
> φτιάξουμε μποζόνια!
>
> +Προτείνω να γίνει λίγο έλεγχος ποιότητας του προϊόντος. Δηλαδή, τόσο
> φτηνός που είναι μήπως θα έχει δυσκολίες-μειονεκτήματα-περιορισμούς ή τέλος
> πάντων να μην αξίζει στην τελική?
> Να είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να κάνει πράματα, ότι θα έχει σοβαρή
> εγγύηση, κάνα online review να μας πείσει περαιτέρω. Σίγουρα τα ξέρετε όλα
> αυτά, απλά τα τονίζω.

​Μιλάμε για 3D εκτυπωτές ανοιχτού «κώδικα» και όχι εμπορικό προιόν. Όπως
μπορείς να κάνεις αλλαγές σε foss που βρίσκεις στο ίντερνετ έτσι μπορείς
και να τροποποιήσεις το σχέδιο/υλικό. Συνήθως προμηθεύεσαι kit με υλικά και
hardware (σκέψου arduino ή άλλο microcontroller) και το συναρμολογείς μόνος
σου, και έτσι θα κάνουμε και εμείς αν πάρουμε. Διάβασε λίγο περισσότερα για
το reprap project (ή άλλο open 3d project) και θ​α καταλάβεις!

http://reprap.org/wiki/RepRapWiki:About