[foss-general] 3D Printer στην Κοινότητα

Pierros Papadeas pierros at papadeas.gr
Mon Μάιος 12 11:23:34 EEST 2014

Αυτό για την εγγύηση ήταν αστείο έτσι;

Γενικά επειδή έχουμε φάει λίγο τα ψωμία μας με διάφορα μοντέλα (λόγω
hackerspace) αυτό που αξίζει είναι πλατφόρμες που μπορούν να
πειραχθούν εύκολα και παιζουν upgrade.

o http://reprap.org/wiki/MendelMax_2.0 είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Μπορούμε να κάνουμε μια συνάντηση για όσους ενδιαφέρονται να το
στηρίξουν σοβαρά (θέλει αρκετό χρόνο) και να αποφασίσουμε προς πια
κατεύθυνση αξίζει να κινηθούμε.

~π