[foss-general] Περιοδικό deltaHacker

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Fri Sep 26 15:31:08 EEST 2014

Το FreeNAS ή όποια online storage υπηρεσία (Cloud για να λεχθεί προϋποθέτει High Availability Cluster με Muli-Internet connection και Load Balancers, οπότε ας αφήσουμε τον όρο στην άκρη :p ) καλό θα είναι να συνδυαστεί με κάποια υπηρεσία LDAP. Αν θυμάμαι υπήρχε στα σκαριά ένα τέτοιο πλάνο, οπότε αν υπάρχει ακόμα διαθεσιμότητα των admins καλό είναι να στηθεί για να μπορέσουν μετά να πατήσουν πάνω της ό,τι υπηρεσίες τέτοιου είδους χρειαστούμε στο άμεσο ή μακρινότερο μέλλον.

Εμένα θα με ενδιέφερε η πρόσβαση στο περιοδικό, κυρίως σε ηλεκτρονική μορφή.

Μία άλλη πρόταση θα ήταν να μπορούσαμε να τα είχαμε online σε συνδυασμό με μία υπηρεσία παρουσίασης PDF μέσω browser. Να κάνω δηλαδή login και να έχω πρόσβαση σε κάποιο online υλικό με PDFs, παρουσιάσεις, κλπ.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?