[foss-general] Περιοδικό deltaHacker

Achilleas Pipinellis axilleas at axilleas.me
Sat Sep 27 20:02:01 EEST 2014

On 09/26/2014 03:31 PM, Lefteris Mourikis wrote:
> Το FreeNAS ή όποια online storage υπηρεσία (Cloud για να λεχθεί προϋποθέτει High Availability Cluster με Muli-Internet connection και Load Balancers, οπότε ας αφήσουμε τον όρο στην άκρη :p ) καλό θα είναι να συνδυαστεί με κάποια υπηρεσία LDAP. Αν θυμάμαι υπήρχε στα σκαριά ένα τέτοιο πλάνο, οπότε αν υπάρχει ακόμα διαθεσιμότητα των admins καλό είναι να στηθεί για να μπορέσουν μετά να πατήσουν πάνω της ό,τι υπηρεσίες τέτοιου είδους χρειαστούμε στο άμεσο ή μακρινότερο μέλλον.
>
> Εμένα θα με ενδιέφερε η πρόσβαση στο περιοδικό, κυρίως σε ηλεκτρονική μορφή.

> [...]

Το owncloud έχει pdf browser.
Υπάρχει και άλλη μία εναλλατική, το seafile [0] γραμμένο σε django.

Το καλό είναι ότι και τα 2 έχουν desktop clients σε Linux/Win/Mac,
καθώς και mobile σε Android/iOS.

LDAP παίζουν και τα 2. Είναι στο πλάνο να στηθεί.

[0] https://seacloud.cc/group/3/wiki/seafile-feature-list/

--
FAS : axilleas
GPG : 0x3A7DDABC985EDC6E