[foss-general] Χώρος για συνέλευση HELLUG

Vassilis Chryssos vchryssos at eellak.gr
Thu Feb 12 12:39:12 EET 2015

Κοινοποιώ και στον Πάνο που είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος να απαντήσει!

Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση Γιάννη,

β.

Με εκτίμηση,
εκ μέρους της ΕΕΛ/ΛΑΚ,
-----
Βασίλης Χρυσός
ΕΕΛ/ΛΑΚ
Τηλ. 2107474271

--
http://www.eellak.gr/, http://mycontent.ellak.gr/,
http://www.creativecommons.gr/, https://opengov.ellak.gr/,

Στις 12 Φεβρουαρίου 2015 - 12:35 μ.μ., ο χρήστης Yiannis Tsiouris <
gtsiour at softlab.ntua.gr> έγραψε: