[foss-general] Χώρος για συνέλευση HELLUG

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Thu Feb 12 12:48:15 EET 2015

Εγώ θα πρότεινα να προσφέρουμε την αίθουσά μας σε περίπτωση που τους κάνει και, αν δε χωράνε εκεί, να προσφερθούμε να ζητήσουμε χώρο από το ΕΜΠ για λογαριασμό τους.

Ο HELLUG είναι σημαντικός παράγοντας, μας έχει βοηθήσει στο παρελθόν και θα βοηθήσει στο να κινήσουμε εμείς οι ίδιοι τα πράγματα στην Κοινότητα.

Όπως και να έχει, προτείνω να προσφερθούμε να βοηθήσουμε με κάθε τρόπο, στα πλαίσια του ΕΜΠ.

Υ.Γ. Η ιδέα του Hackerspace είναι αρκετά καλή. Ωστόσο, το ΕΜΠ ως χώρος (γεωγραφικά αλλά και ακαδημαϊκά) είναι σαφώς καλύτερη επιλογή.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr<http://blog.ctlab.gr/>
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?