[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Lefteris Mourikis l.mourikis at ctlab.gr
Wed Mar 4 15:21:04 EET 2015

Το θέμα χρήσης της αίθουσας της Κοινότητας για την εκδήλωση θεωρείται λήξαν. Το όχι είναι όχι και οφείλει να γίνεται σεβαστό. Και το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω είναι να προκαλέσω την οποιαδήποτε ρήξη. Είμαστε όλοι κι όλοι 10 άνθρωποι σε αυτή την Κοινότητα, η οποία αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά ζητήματα ύπαρξης εδώ και πάνω από δύο έτη. Αυτό μας έλειπε, να μας βάλω να σφαχτούμε και μεταξύ μας, σαν να μη μας έφταναν τα υπάρχοντα προβλήματα.

Σκέφτομαι μήπως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο χώρος του ΜΟΠ. Ξέρετε τι παίζει με αυτή την αίθουσα; Να απευθυνθώ στον κ.Μαΐστρο ή υπάρχει κάποιος άλλος υπεύθυνος; Αν έχετε την οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με αυτό θα με βοηθούσατε, καθώς δεν κατεβαίνω πλέον στο ΕΜΠ και έχω χάσει πολλά επεισόδια.

Λευτέρης Μουρίκης
l.mourikis at ctlab.gr
http://www.ctlab.gr<http://blog.ctlab.gr/>
fax: +302118504041
P  Please consider the environment. Do you really need to print this email?