[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Byron Dokimakis b.dokimakis at gmail.com
Wed Mar 4 15:24:17 EET 2015

Ελπίζω να μην έγινα ασεβής :P

Πέρα από την πλάκα, προφανώς και η άποψη της κοινότητας είναι αυτή που
ορίζει τον τρόπο χρήσης της αίθουσας, δεν έχω καμία αντίρρηση. Αλλά αυτό δε
σημαίνει ότι πρέπει να υποθέσω ότι και η άποψη της κοινότητας είναι η
σωστή. Άρα, αν διαφωνώ, χωρίς καμία διάθεση ρήξης ή σφαγής, γιατί να μην το
συζητήσω; Μπορεί να πείσω, μπορεί να με πείσουν, αλλά όσο η πρόθεσή μου
είναι καλή, δε νομίζω η κουβέντα να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.

Byron Dokimakis

 Turn green! Do you really need to print this email?