[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

Pierros Papadeas pierros at papadeas.gr
Thu Mar 5 02:44:18 EET 2015

>  Καταρχάς, λυπάμαι που πέφτει τόσο χαμηλά το επίπεδο έκφρασης. «Στα
> τσακίδια» (ελληνιστί το Good riddance) δεν είναι τρόπος να απευθύνεται ο
> ένας στον άλλο και δεν ανέχομαι να μου μιλάν έτσι. Ξανασκέψου τον τρόπο που
> εκφράζεσαι, ειδικά δημοσίως.

Ξυδάκι. Το επιπεδο το είχες ρήξει ήδη. Απλα λέω τα πράματα όπως έχουν. Αν
σε πειράζουν, κρίμα.

> [...]
> παρόντες τόσο οι πρώτοι όσο και οι επόμενοι. Είχαμε κόσμο και μάλιστα
> ενεργότατο. Και η δεύτερη «φουρνιά» είχε άμεση επαφή με τους πρωτεργάτες
> που έθεσαν τις βάσεις. Καθόλου τυχαίο ότι ακριβώς τότε είχαμε το peak.
> Όσο για το ποιος θα το κρίνει, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει ούτε το αλάθητο ούτε τη
> νομιμοποίηση να έχει αποκλειστικότητα στην άποψη. Το κρίνω εγώ, το κρίνεις
> εσύ, το κρίνει όποιος έχει μάτια και βλέπει. Γιατί εσύ έχεις δικαίωμα στην
> κρίση και εγώ όχι. Πάπες και Αρχιεράρχες να μας λείπουν. Διάλογο επί ίσοις
> όροις κάνουμε και λυπάμαι που δεν το βλέπεις έτσι.

Μα εσύ είσαι ο Πατέρας. (αυτός είναι ο ίσος όρος;)

> FOSDEM λοιπόν και όχι FOSSDEM. Όντως χάθηκα, γιατί απλώς δεν έχω
> ασχοληθεί. Πωπώ θέεέ μου τη ντροπή! Θα με κρίνει ο Πάπας και θα πάω στην
> κόλαση μαζί με τον Bill Gates! Ναι, η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν έτρεχα
> στη FOSDEM, καλώς ή κακώς, και ότι έκανα 400 ώρες (ναι 400 ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
> και όποιος μπορεί ας φανταστεί τι γαμήσι είναι κάτι τέτοιο) σεμινάρια
> αφιλοκερδώς, το οποίο σε ποσοστό 85% ήταν ανοιχτά πρότυπα. Μία σειρά
> σεμιναρίων που με το γνωστό σου πλέον τρόπο ήθελες να μπλοκάρεις. Άλλη μία
> «συνεισφορά» σου που δείχνει πόσο έξω είσαι από αυτό που ονομάζεται
> [...]

Σόρρυ δεν έχω τα χρόνια σου στην ακαδημαική κοινότητα. Μπορεί να μην ξέρω.
400 ώρες λες αφιλοκερδώς ε; έπρεπε να πουλήσεις το 15% και να βγείς.

Σοβαρά τώρα, ποιον κοροιδεύεις; Θα ζητήσουμε και συγνώμη γιατι δεν θέλουμε
τα κλειστά σου (και ας κάνεις το κρέας, ψάρι) στην κοινότητα;

> Οι 5 commiters είναι γιγάντιο κέρδος για το ΕΛ/ΛΑΚ. Τι κέρδισε όμως το
> Ίδρυμα; Τι κέρδισαν οι συμφοιτητές μας πέρα από τους 5 αυτούς συναδέλφους;
> Με χαλάει; ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ. Ίσα ίσα είμαι περήφανος. Βοηθάει το έργο και το
> σκοπό της Κοινότητας; Σαφέστατα όχι. Και κάπου εκεί είναι το πρόβλημα. Εγώ
> δεν έγραψα να μη γίνει κάποιο μέλος contributor. Τιμή μας. Αλλά θα ήθελα
> να δώσει και κάτι πίσω, πχ μία παρουσίαση, ένα κάτι. Υπήρξε κάτι από αυτά;
> Ελάχιστα έως καθόλου. Αυτό λέω και μην κρατάς μόνο αυτά που θέλεις από όσα
> γράφω.

Τι κέρδισε το ίδρυμα; Ότι φέραν και άλλους commiters και δείξαν και σε
άλλους γνώσεις και πράγματα. Δεν το βλέπεις, πάλι κρίμα.

Η ενεργή κοινότητα δεν μετράται σε post απο forum που έχεις συνηθήσει.

> Το τι έγινε, αν καλώς έγινε και τι θα πρέπει να κάνει στο εξής είναι κάτι
> που αφορά και πέφτει λόγος σε όλους μας. Δε θα πάρω έγκριση από τον
> Πάπα(δεα) για να γράψω τη γνώμη μου. Αν έχεις αντίθετη γνώμη έλα να τη
> συζητήσουμε. Μάθε να διαφωνείς με επιχειρήματα και κόσμιο τρόπο.
>

> Για την ευχή που μου δίνεις στο τέλος, έχω να σου απαντήσω μόνο ότι δε
> τσιμπάω. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε ό,τι κάνεις. Όπως
> και να βρεις το κουράγιο να πεις το ίδιο αντί τις βρισιές που έγραψες.

Ψευτοευγένειες τύπου γιατί-μας-βλέπει-ο-κόσμος απο μένα δεν θα πάρεις. Δεν
έβρισα, αλλα δεν πρέπει να σε σεβαστώ κιολας. Δεν έχω κανέναν λόγο.

~π

--
Pierros Papadeas
PGP key: 0x5C195DBC