[foss-general] Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση

yiorgos antibra at hotmail.com
Thu Mar 5 12:14:38 EET 2015

Καλημέρα,

Καταρχάς να είμαστε "χαρούμενοι" γιατί τέτοιο flame δεν έχει ξαναυπάρξει
στη λίστα. Τι γαμάτο που κάποιος καινούργιος (αν υπάρξει ποτέ) θα μπει
και θα δει αυτό το thread?

Το γεγονός ότι δε θέλω να εκθέσω τη γνώμη μου, φοβούμενος μη φανεί ότι
παίρνω το μέρος κανενός, με κάνει να πιστεύω ότι το παρόν thread έχει
γίνει μια 'κουβέντα' μεταξύ Λευτέρη και Πιέρρου. ΚΑΙ δεν έχω καμία
διάθεση να ακούω τις απόψεις του καθενός σε ένα thread που λέγεται
'Διάθεση αίθουσας για εκδήλωση' μιας λίστας.

Ας κάνουμε λοιπόν μια κουβέντα να 'μιλήσουμε' εκεί. Δεν είμαστε 100
διεσπαρμενοι σε 5 ηπείρους αλλά 5-10-20 που μένουμε στην Αθήνα.

Αυτά.

Και επί του πρακτέου αν δεν έχει κανείς αντίρρηση προτείνω να φτιαχτεί
(φτιάξω) ένα doodle να ορίσουμε μέρα.

~γιώργος