[foss-general] Εγκατάσταση διανομής GNU/Linux

kostis gkonstandinos at gmail.com
Thu May 21 03:08:25 EEST 2015

Εγώ μέσα είμαι, νομίζω αν γίνει καλύτερα να γίνει στην αίθουσα που το
έχουμε ξανακάνει άρα θα έχουμε κάποια πράματα έτοιμα. Φυσικά αν κάποιος
έχει προβλήματα και θέλει άμεσα να βάλει κάποια διανομή μπορεί να
στείλει στη λίστα και όλο και κάποιος θα βρεθεί να βοηθήσει πιστεύω.

Κι εγώ νομίζω ότι ίσως είναι καλυτερα για πριν την εξεταστική. Εξαρτάται
φυσικά και με ποιοι και μπότε μπορούν να συμμετέχουν.