[foss-general] Εγκατάσταση διανομής GNU/Linux

kostis gkonstandinos at gmail.com
Sat May 23 23:10:37 EEST 2015

Νομίζω μια παρασκευή θα είναι καλή μέρα για ένα τέτοιο event. Μπορώ κι
εγώ να προσφέρω με την παρουσία μου. Νομίζω η καλυτερη λύση είναι να
κάνουμε εγκαταστάσεις μέσα από δίκτυο. Αν χρειαστεί να μαζευτούμε γι
αυτό είμαι μέσα. Επίσης να αρχίσουμε να το "διαφημίζουμε" καμιά βδομάδα
πριν για να το μάθει ο κόσμος.