[foss-general] με σήμα τον πιγκουίνο

Nikos Kormpakis el10785 at mail.ntua.gr
Thu Oct 15 21:41:06 EEST 2015

 On Thu, 15 Oct 2015 20:50:19 +0300, Alexandros wrote:
> 1) κατέβασμα + verify κάποιου debian iso (netinst)
> 2) debian installation, full disk encryption + lvm από πάνω
> 3) στήσιμο ganeti + kvm για δημιουργία vms
> 4) στήσιμο του networking (bridge) μέσα στον host
> 5) μεταφορά κάποιων vm από τον beaker στο νέο host με στόχο την
> αποσυμφόρηση του beaker που αυτή τη στιγμή κάνει και το router

 Ευχαριστούμε κατ'αρχάς για το μηχάνημα.
 Προσωπικά μπορώ και ψήνομαι φουλ να στήσουμε το μηχάνημα και
 να γράψουμε documentation. Είμαι καθημερινά σχολή οπότε δεν έχω
 θέμα με τον χρόνο.

 Έφτιαξα και το απαραίτητο poll, αν υπάρχει διάθεση να κάνουμε
 το στήσιμο μαζί στην αίθουσα, φάση workshop.

 https://foss.ntua.gr/poll/#/poll/AR89A9IiCP?encryptionKey=XDiwz5vYNRo6P5DQVnLwwXVLrcjkYpI4C5BBWeHj

 ~νίκος