[foss-general] με σήμα τον πιγκουίνο

volcano volcano at riseup.net
Thu Oct 15 21:46:36 EEST 2015

On 15/10/2015 09:08 μμ, sycamore wrote:
> Ίσως (αν δεν υπάρχει διαφωνία) να στηθεί asap jabber&tor relay και να
> αφήσουμε τα υπόλοιπα για το μάζεμα, για να μην έχουμε παραπάνω downtime.
> Να γίνει μήπως κάποιο croodle;
δεν βρίσκω λόγο βιασύνης... δεν χτυπάμε/τε κάρτα στο uptime

αν δεν είμαι εντελώς παραπλανημένη, το νόημα ύπαρξης την κοινότητας σε
γενικές γραμμές είναι η προώθηση της λογικής του ελεύθερου λογισμικού
και του ανοιχτού κώδικα καθώς και η ανταλλαγή και απόκτηση γνώσης και
όχι η δημιουργία/παροχή/συντήρηση υπηρεσιών σαν αυτοσκοπός. (δεν το βάζω
αντιπαραθετικά, το βάζω ιεραρχικά)

έχουμε εκφράσει αρκετά/κάποια άτομα (κάποιοι "δημόσια" κάποιοι πιο
κλειστά), ότι θα θέλαμε να βοηθήσουμε/παρακολουθήσουμε ό,τι μπορούμε να
κάνουμε καλύτερα τελοσπάντων :P το στήσιμο του μηχανήματος (από την αρχή).

οπότε καταλήγοντας, δεν αξιολογώ ως πρώτη προτεραιότητα την άμεση
επαναφορά των υπηρεσιών που φιλοξενούνταν στο προηγούμενο μηχάνημα σε
σχέση με τη συνεισφορά που μπορεί να έχει σαν σημαντικό σχολείο για
κάποιους από μας.

αλλά αυτό το λέω εγώ που έχω account jabber στο riseup, για κάποιους από
εσάς μάλλον αξιολογείται διαφορετικά :P αλλά νομίζω μπορούμε να βρούμε
μια λύση να καλυφθούμε αμφότεροι.

και για να μην γκρινιάζω μόνο αλλά και να προτείνω, θέλετε να πούμε μια
από τις επόμενες μέρες να βρεθούμε όσοι ενδιαφερόμαστε να το στήσουμε
από την αρχή μαζί;
ώστε και να συντομεύουμε για όποιον βιάζεται και να επιτελέσει τον πιο
ουσιαστικό σκοπό της αυτή η διαδικασία.

έχουμε πει κάποια άτομα ότι θα βρεθούμε αύριο να "παίξουμε" με το
καινούριο μέλος της κοινότητας. επομένως, μπορούμε να το κάνουμε και
αύριο, ή αν δεν μπορούν κάποιοι αύριο, να το κάνουμε κάποια μέρα που θα
μπορούν, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι.

Έλυα