[foss-general] Καλή ακαδημαϊκή χρονιά and stuff

Nikos Kormpakis el10785 at mail.ntua.gr
Mon Oct 17 12:09:24 EEST 2016

Καλησπέρα και καλή ακαδημαϊκή χρονιά για όσους επισκέπτονται
ακόμη τα έδρανα.

1) Τρίτη 25/10 θα γίνει στην αίθουσα τελετών η καθιερωμένη
υποδοχή πρωτοετών φοιτητών της σχολής, όπου απ'έξω
μαζεύονται κάθε λογής καλούδια (eestec, ieee κλπ), αλλά
και η κοινότητα, όπου πέρσυ είχαμε διακριτή παρουσία,
2-3 κείμενα σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό, τις άδειες
κλπ. Υπάρχει ενδιαφέρον να γίνει αυτό φέτος από την κοινότητα;

2) Μιας και αρχίζει η χρονιά δεν θα ήταν κακή ιδέα να είχαμε
μια παρουσία στη σχολή, έστω με ένα τραπεζάκι με 2 κείμενα
και μερικά αυτοκόλλητα για το ποιοί είμαστε, τι κάνουμε κλπ.

3) Ενδιαφέρομαι να βοηθήσω στο να οργανώσουμε κάποια εκδήλωση
ή και παρουσίαση για ένα από τα διάφορα πράγματα που έχω κατά νου
και με τα οποία έχω παίξει τελευταία (monitoring with free
software tools, puppet και διάφορα άλλα). Αν υπάρχει ενδιαφέρον
από κόσμο, αλλά και κάποια guidelines μιας και δεν έχω κάνει
ξανά κάτι τέτοιο, να το συζητήσουμε από κοντά.

4) Λέτε να οργανώσουμε κάποια συνάντηση της κοινότητας προς
το τέλος του μήνα, για να συζητήσουμε για την πορεία μας κλπ;

~νκ