[foss-general] Καλή ακαδημαϊκή χρονιά and stuff

Βασίλειος Χαρισόπουλος el10046 at central.ntua.gr
Tue Oct 18 21:06:41 EEST 2016

Hello και από μένα!

Για την υποδοχή, θα μου άρεσε να υπάρχει διακριτή παρουσία αλλά λόγω δουλειάς είναι αμφίβολο το αν θα μπορέσω να βρίσκομαι ΕΜΠ την ώρα της εκδήλωσης. Ακόμα κι αν δεν υπάρχουν διαθεσιμότητες εκείνη τη μέρα γενικά (επιφυλάσσομαι να κρίνω απο το πλήθος των replies) αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει κάποιο μοίρασμα κειμένου άλλη μέρα ή μέσω μιας παρουσίας στη σχολή σε ώρες αιχμής.
Γενικά (και όσον αφορά και το 2ο σημείο του mail σου) μπορώ να αναλάβω να τυπώσω/στήσω κείμενα/αλλο υλικό όταν και αν χρειαστεί, αλλά σίγουρα σπάνια θα μπορώ να βρίσκομαι σχολή τις κατάλληλες ώρες για μοίρασμα.

Όσον αφορά την πρόταση περί εκδήλωσης, είμαι μέσα 100%, λογικά θα μπορώ να δείξω κι εγώ κάτι, αν και μάλλον όχι sysadmin-related.

Τέλος, πιστεύω οπωσδήποτε πρέπει να γίνει μια συνάντηση, η πρόταση απ'όσο θυμάμαι είχε πέσει τέλη Σεπτέμβρη ή αρχές Οκτώβρη και στο irc αλλά ίσως λόγω timing δε βρήκε ιδιαίτερη ανταπόκριση.

Επίσης, να θυμήσω ότι τη Δευτέρα 24/10 17:00+ παίζει η εκδήλωση του FSFE στο Αμφ.1, ίσως να δούμε σιγά σιγά διαθεσιμότητες και για εκεί (εγώ κατά 99% μπορώ να είμαι από την αρχή).

Βασίλης