[foss-general] 3d Printer και αίθουσα

sycamore sycamore at foss.ntua.gr
Mon Jan 16 21:14:10 EET 2017

Καλησπέρα,

Δε νομίζω ότι πρέπει να φέυγει εξοπλισμός της αίθουσας, ειδικά από τη
στιγμή οι επισκευές και τα ρυθμίσματα που έκρινες ότι πρέπει να γίνουν
θα μπορούν να γίνουν και in house και, το πιο σημαντικό, συλλογικά. Όσο
για το πρόγραμμα της αίθουσας, δεν θυμάμαι να έγινε κουβέντα για το πότε
να ανοίγει σε λίστα ή IRC οπότε θα ήταν καλό πρώτα να βρούμε τις πιο
γρήγορες λύσεις έτσι άμεσα. (Ας πούμε αν ειπωθεί να μαζευόμαστε τακτικά
συγκεκριμένες μέρες ώρες κλπ). Πριν κάποια χρόνια πχ είχε ειπωθεί να
ανοίγουμε κάθε Παρασκευή απόγευμα.