[foss-general] 3d Printer και αίθουσα

Spiros Mitsialis dontaki at gmail.com
Wed Jan 18 10:49:28 EET 2017

Αγαπητέ Γιάννη και φίλοι της FOSS

Για τον 3D Printer έχω προσπαθήσει αρκετές φορές (πέρσι που άνοιγε ο
mandragoras) να τυπώσω με όχι και τόσο καλά αποτελέσματα, χρειάζεται
να γίνουν κάποια πράγματα στον εκτυπωτή. Επίσης τελευταία φόρα είδα
και κάποια από τ τυπωμένα του κομμάτια σπασμένα. Δεδομένου ότι αυτή
την στιγμή δεν ανοίγει και η αίθουσα πρότεινα να πάρω τον εκτυπωτή για
επισκευή. και να τον πάω από το HackerSpace. Το να έρθουν να δούμε τα
σπασμένα κομμάτια να πάνε να τα τυπώσουν και να έρθουν ξανά και να
δούμε τι άλλο μπορεί να χρειαστεί καταλαβαίνεις ότι δεν θα είναι και
πολύ αποδοτικό.
Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να φεύγει εξοπλισμός από το χώρο, άλλα στην
προκειμένη περίπτωση και εφόσον η αίθουσα είναι συνέχεια κλειστή δεν
νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος.

Για τα κλειδιά δεν μπορεί να τα κρατάνε κάποιοι που δεν έρχονται
καθόλου στον χώρο και όπως είπες και εσύ για να έρθει κόσμος καλό
είναι να γίνονται εκδηλώσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει όμως πρώτα
να μπορούμε να μαζευόμαστε όσοι θέλουν για να οργανωθούν οι εκδηλώσεις
και με το χώρο κλειστό δεν μπορεί να γίνει αυτό.

Καλώ λοιπόν τους κλειδοκράτορες πού δεν χρειάζεστε πλέον τα κλειδιά
τους να τα επιστρέψουν στην κοινότητα ώστε να αναδιανεμηθούν σε αυτούς
που μπορούν να ανοίγουν το χώρο.

Στις 16 Ιανουαρίου 2017 - 9:13 μ.μ., ο χρήστης Yiannis Tsiouris
<gtsiour at softlab.ntua.gr> έγραψε: